Przygotowaliśmy dla Państwa elastyczną ofertę outsourcingu informatycznego. Ze względu na różne potrzeby współczesnych jednostek gospodarczych przede wszystkim skupiliśmy się na zakresie usług.
Pełna obsługa IT
Dla firm i instytucji, które nie posiadają działu IT lub nie są zadowoleni z jego wyników oferujemy pełną obsługę IT. Głównymi zaletami tego rozwiązania są m.in. niskie koszty utrzymania działu (np. nie ma stałych kosztów w postaci wynagrodzeń), bezpieczeństwo i ciągłość opieki IT (brak ryzyka zwolnienia chorobowego czy nieobecności z powodu urlopu), kumulacja wiedzy i doświadczenia z szeroko pojętej informatyki (bez konieczności zatrudniania specjalistów z różnych dziedzin).
Częściowe wsparcie informatyczne
Jeśli w firmie istnieje mały dział IT lub infrastrukturą informatyczną opiekuje się informatyk to proponujemy Państwu częściowe wsparcie informatyczne . Informatyka obejmuje bardzo szeroki zakres działań i niekiedy niewielkie zasoby pracowników IT nie poradzą sobie z właściwą pełną obsługą (np. zabezpieczenie infrastruktury, konfiguracja WAN/LAN). Dlatego wspólnie z Klientem ustalamy obszary, w których nasza pomoc będzie niezbędna. Dzięki temu rozwiązaniu nie musisz rezygnować z pracy swoich specjalistów – możesz jednak ją wzbogacić i uczynić bardziej efektywną. Do najważniejszych zalet częściowej pomocy IT należą m.in. niskie koszty utrzymania specjalistycznego zespołu, fachowa i profesjonalna obsługa, optymalne i bezpieczne rozwiązania IT, helpdesk czynny 24/7 oraz wsparcie użytkowników w Twojej firmie.
Projekty informatyczne na zlecenie
W swojej ofercie posiadamy projekty dotyczące ściśle określonego obszaru IT. Usprawniamy komunikację wśród pracowników przy uzyciu rozwiązań Microsoft Exchange, SharePoint, Office Communication . Inne nasze projekty dotyczą sieci komputerowych z wykorzystaniem UTM, stacji roboczych, urządzeń peryferyjnych a także domen, oprogramowania systemowego i dodatkowego. Nie mamy wytyczonych granic w zakresie indywidualnych projektów IT i jesteśmy w stanie sprostać niemal wszystkim Państwa wymaganiom.
Zapytaj o szczegóły. Napisz maila do nas na jeden z poniższych adresów:
- w kwestiach dotyczących pełnej obsługi informatycznej prosimy o kontakt pod adresem: obsługa-it@malmac.pl
- w kwestiach dotyczących częściowego wsparcia informatycznego prosimy o kontakt pod adresem:
wsparcie-it@malmac.pl - w kwestiach dotyczących projektów IT prosimy o kontakt pod adresem: projekty-it@malmac.pl
Jak pracujemy?
- Prowadzimy monitoring uruchomionych urządzeń i procesów informatycznych.
- Udostępniamy helpdesk IT czynny 24 h / 7 dni.
- Natychmiastowa pomoc możliwa jest przy zastosowaniu TeamViewer.
- Pracujemy w małych grupach specjalistów IT co zapewnia wymianę wiedzy i doświadczenia a w efekcie dobór najbardziej odpowiedniego rozwiązania informatycznego dla naszego Klienta.
- Gwarantujemy nieustanne wsparcie informatyczne, nie przerwane urlopami ani zwolnieniami lekarskimi.
- Zapewniamy wizyty kontrolne i działania profilaktyczne naszych konsultantów.
- Elastyczne i indywidualne podejście do potrzeb Klienta.
- Zaangażowanie i optymalizacja wdrażanych rozwiązań IT.
- Krótki czas reakcji na zgłoszenia – co umożliwia nam aplikacja do obsługi zgłoszeń.
We współpracy z Klientami kładziemy nacisk na ich potrzeby. Przygotowujemy oferty, które w pełni zaspokajają oczekiwania informatyczne i tym samym budują przewagę konkurencyjną. Nie czekaj i skontaktuj się z nami.