Kluczem do rozwiązania większości problemów informatycznych jest obejrzenie przez informatyka problemu informatycznego na ekranie komputera oraz wprowadzenie odpowiednich zmian za pomocą myszki i klawiatury w celu rozwiązania tego problemu. Ponieważ w dzisiejszych czasach w dobie szybkiego Internetu istnieje przynajmniej kilka rozwiązań aby móc oglądać zdalnie ekran innego komputera czy sterować jego myszką i klawiaturą poprzez Internet, dlatego też staje się możliwe świadczenie pomocy informatycznej zdalnie.
Pomagamy zdalnie naszym klientom codziennie za pomocą znanego i renomowanego oprogramowania do pomocy zdalnej i zdalnej prezentacji firmy AnyDesk.
Aby rozpocząć sesję pomocy zdalnej, skontaktuj się z nami telefonicznie 723 80 70 80, a następnie pobierz i uruchom na swoim komputerze wybrany program do szybkiej pomocy zdalnej i podaj nam unikalny kod i pamiętaj, aby nie wyłączać tego oprogramowania w czasie naszej pomocy zdalnej:
Pomoc Zdalna systemy MS Windows -> pobierz
Pomoc Zdalna systemy Apple MacOS -> pobierz
Dlaczego warto skorzystać z naszej pomocy zdalnej:
– w zdecydowanej większości przypadków uzyskanie pomocy zdalnej jest możliwe praktycznie od razu w ciągu paru minut, podczas gdy wizyta na miejscu często wymaga umówienia terminu, często odległego o przynajmniej kilka godzin od momentu zgłoszenia. Na pewno docenią to osoby które chcą rozwiązać problem tu i teraz (np. na pół godziny przed ważnym spotkaniem czy prezentacją), a nie czekać na przyjazd informatyka,
– pomoc zdalna jest tańsza niż świadczona w tradycyjnej formie z dojazdem na miejsce do klienta,
– pomoc zdalna jest możliwa na duże odległości – dzięki temu możemy pomagać skutecznie tam gdzie trudno o skutecznego informatyka, tam gdzie dobra pomoc informatyczna dużo kosztuje, gdzie jest problem bariery językowej albo gdzie trudno o informatyka w ogóle. Jeśli więc mamy problem z naszym komputerem gdzieś na zagranicznych wakacjach albo wyjeździe służbowym, gdy mieszkamy w małej miejscowości (gdzie czasem trudno o skutecznego specjalistę) lub zagranicą, gdzie pomoc informatyczna może być droga w stosunku do polskich realiów cenowych, skorzystanie z pomocy zdalnej to skuteczna i tania alternatywa – a czasami jedyne wyjście…
– w przypadku gdy pomoc zdalna dotyczy osoby prywatnej, nie wymaga ona wizyty informatyka w domu. Taka wizyta może przecież być niekomfortowa z jakiejś przyczyny: choroba, „bałagan”, niezręczna sytuacja, obawa przed przyjmowaniem obcej osoby w domu, małe dzieci itp. Niestety komputery nie wybierają na awarię tych najlepszych momentów pod kątem wizyty domowej informatyka, czasami wybierają te najgorsze…
– stosowane przez nas rozwiązanie jest bezpieczne, legalne a cały proces pomocy zdalnej odbywa się wyłącznie za wiedzą i zgodą Klienta.
Z punktu widzenia klienta czasami może być trudno ocenić czy w danej sytuacji pomoc zdalna się sprawdzi czy nie. Oczywiście można to zawsze doprecyzować, kontaktując się z nami. Aby tą ocenę uprościć, poniżej prezentujemy w postaci tabeli które przykładowe problemy prawie na pewno można rozwiązywać za pomocą pomocy zdalnej, a które raczej wymagać będą wizyty informatyka na miejscu.