Outsourcing informatyczny to kompleksowa i ciągła opieka nad środowiskiem informatycznym Klienta.
Nasze usługi IT są na najwyższej jakości. Każdego Klienta traktujemy indywidualnie, proponując szeroki wachlarz usług i produktów dopasowanych do jego potrzeb. Nasz zespół inżynierów, specjalistów – informatyków, których kompetencje potwierdzone są licznymi certyfikatami, zapewnia m.in.:
- 24 godzinne wsparcie informatyczne – helpdesk IT
- szybką reakcję na zgłoszenia i awarie
- administrację serwerów i sieci
- audyt bezpieczeństwa IT
- monitoring kluczowych elementów infrastruktury IT
- wizyty kontrolne i działania profilaktyczne
- rutynowe wizyty kontrolne obejmujące m.in. wgrywanie aktualizacji, updat’y, sprawdzanie sprzętu i oprogramowania.
Dzięki szerokiej wiedzy, doświadczeniu oraz współpracy z partnerami IT oferujemy doradztwo, zakup optymalnego sprzętu i oprogramowania, projektowanie, wdrożenie i utrzymanie rozwiązań IT. Przykładowe projekty:
- zarządzanie domenami (AD) i ich migracja- implementacja rozwiązań VPN- wirtualizacja środowisk
- opracowywanie i realizacja rozwiązań klastrowych- migracja środowisk e-mailowych (MS Exchange, Lotus Notes…)
Specjalizacje inżynierów IT
Nasz dział Outsourcingu IT składa się z administratorów systemów serwerowych, inżynierów rozwiązań sieciowych, inżynierów bezpieczeństwa IT oraz specjalistów Helpdesk.
Ustawicznie podnosimy nasze kwalifikacje dzięki uczestniczeniu w licznych szkoleniach i certyfikacji u największych firm technologicznych z branży IT na świecie: Cisco, Microsoft, Dell, Lenovo, Veritas, VMware, HP, Sophos, Bitdefender, IBM i wielu innych.
Zapraszamy do skorzystania z naszych usług! Jeśli potrzebujesz więcej informacji, serdecznie zachęcamy do kontaktu telefonicznego pod numerem 723 80 70 80. Nasz zespół z przyjemnością udzieli Ci wszelkich niezbędnych informacji i odpowie na wszystkie pytania.