Wspracie IT

Przygotowaliśmy dla Państwa elastyczną ofertę outsourcingu informatycznego. Ze względu na różne potrzeby współczesnych jednostek gospodarczych przede wszystkim skupiliśmy się na zakresie usług.

wsparcie informatyczne

Pełna obsługa IT

Dla firm i instytucji, które nie posiadają działu IT lub nie są zadowoleni z jego wyników oferujemy pełną obsługę IT. Głównymi zaletami tego rozwiązania są m.in. niskie koszty utrzymania działu (np. nie ma stałych kosztów w postaci wynagrodzeń), bezpieczeństwo i ciągłość opieki IT (brak ryzyka zwolnienia chorobowego czy nieobecności z powodu urlopu), kumulacja wiedzy i doświadczenia z szeroko pojętej informatyki (bez konieczności zatrudniania specjalistów z różnych dziedzin).

Częściowe wsparcie informatyczne

Jeśli w firmie istnieje mały dział IT lub infrastrukturą informatyczną opiekuje się informatyk to proponujemy Państwu częściowe wsparcie informatyczne . Informatyka obejmuje bardzo szeroki zakres działań i niekiedy niewielkie zasoby pracowników IT nie poradzą sobie z właściwą pełną obsługą (np. zabezpieczenie infrastruktury, konfiguracja WAN/LAN). Dlatego wspólnie z Klientem ustalamy obszary, w których nasza pomoc będzie niezbędna. Dzięki temu rozwiązaniu nie musisz rezygnować z pracy swoich specjalistów – możesz jednak ją wzbogacić i uczynić bardziej efektywną. Do najważniejszych zalet częściowej pomocy IT należą m.in. niskie koszty utrzymania specjalistycznego zespołu, fachowa i profesjonalna obsługa, optymalne i bezpieczne rozwiązania IT, helpdesk czynny 24/7 oraz wsparcie użytkowników w Twojej firmie.

Projekty informatyczne na zlecenie

W swojej ofercie posiadamy projekty dotyczące ściśle określonego obszaru IT.  Usprawniamy komunikację wśród pracowników przy uzyciu rozwiązań Microsoft Exchange, SharePoint, Office Communication .  Inne nasze projekty dotyczą sieci komputerowych z wykorzystaniem UTM, stacji roboczych, urządzeń peryferyjnych a także domen, oprogramowania systemowego i dodatkowego. Nie mamy wytyczonych granic w zakresie indywidualnych projektów IT i jesteśmy w stanie sprostać niemal wszystkim Państwa wymaganiom.

Zapytaj o szczegóły. Napisz maila do nas na jeden z poniższych adresów:

  • w kwestiach dotyczących pełnej obsługi informatycznej prosimy o kontakt pod adresem: obsługa-it@malmac.pl
  • w kwestiach dotyczących częściowego wsparcia informatycznego prosimy o kontakt pod adresem:
    wsparcie-it@malmac.pl
  • w kwestiach dotyczących projektów IT prosimy o kontakt pod adresem: projekty-it@malmac.pl

Jak pracujemy?

  • Prowadzimy monitoring uruchomionych urządzeń i procesów informatycznych.
  • Udostępniamy helpdesk IT czynny 24 h / 7 dni.
  • Natychmiastowa pomoc możliwa jest przy zastosowaniu TeamViewer.
  • Pracujemy w małych grupach specjalistów IT co zapewnia wymianę wiedzy i doświadczenia a w efekcie dobór najbardziej odpowiedniego rozwiązania informatycznego dla naszego Klienta.
  • Gwarantujemy nieustanne wsparcie informatyczne, nie przerwane urlopami ani zwolnieniami lekarskimi.
  • Zapewniamy wizyty kontrolne i działania profilaktyczne naszych konsultantów.
  • Elastyczne i indywidualne podejście do potrzeb Klienta.
  • Zaangażowanie i optymalizacja wdrażanych rozwiązań IT.
  • Krótki czas reakcji na zgłoszenia – co umożliwia nam aplikacja do obsługi zgłoszeń.

We współpracy z Klientami kładziemy nacisk na ich potrzeby. Przygotowujemy oferty, które w pełni zaspokajają oczekiwania informatyczne i tym samym budują przewagę konkurencyjną. Nie czekaj i skontaktuj się z nami.